poniedziałek, 18 sierpnia 2014

DERMASOVA - Rękawiczki Pielęgnacyjne












DERMASOVA - Rękawiczki Pielęgnacyjne

Opis :
Rękawiczki Pielęgnacyjne DERMASOVA pomagają osobom dorosłym pielęgnować podrażnioną skórę dłoni. Rękawiczki Pielęgnacyjne DERMASOVA wspomagają walkę z chorobami skóry, w szczególności z atopowym zapaleniem skóry (AZS). Mogą pomóc osobom uczulonym na roztocza, czy chorującym na inne choroby skóry, w tym na wyprysk z podrażnienia.

DERMASOVA ma właściwości antyalergiczne i jest całkowicie bezpieczną metodą wspomagającą leczenie objawów wszelkich stanów zapalnych skóry oraz jej pielęgnacji, w szczególności przeznaczona dla skóry cierpiącej z powodu atopowego zapalenia skóry i wyprysku z podrażnienia. Noszę DERMASOVA Rękawiczki Pielęgnacyjne przy każdym zaostrzeniu zmian skórnych na dłoniach i skóra moich dłoni nie tylko jest zdrowsza, ale i ja czuję się bardziej zadbana. DERMASOVA Rękawiczki Pielęgnacyjne stanowią uzupełnienie ochrony skóry, szczególnie w sytuacji kiedy na co dzień z powodów zawodowych nie jesteśmy w stanie wyeliminować czynników drażniących.

DERMASOVA Rękawiczki Pielęgnacyjne zostały uszyte z materiału Evolon®, (waga 130 g/m2, zawartość włókien srebra 5%) ze względu na jego antyroztoczowe i antybakteryjne działanie na skórę, zapewniające jednocześnie przepływ powietrza.

Fanpage :
Dermasova

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.dermasova.pl/

Cena : zależnie od rozmiaru - u nas S więc 39 zł

Zalety :
- hipoalergiczne
- dostępne w różnych rozmiarach
- wygodne
- przewiewne
- delikatne
- antybakteryjne
- bezpieczne
- skuteczne
- nie podrażnia
- skóra mniej swędzi
- wysoka jakość
- staranne uszycie

Wady :
- wygląd

Moja opinia :
Nigdy wcześniej nie miałam z takim produktem do czynienia ale testujemy wszystko wiec i z tym dałam sobie rade :) Rękawiczki te przyszły w bardzo ładnej teczce z ulotkami i kolorowanką dla malucha . Początkowo zapoznałam się z informacjami o nich i stwierdziłam ze są super dla osób z problemami skóry a szczególnie z atopowym zapaleniem . Są one antybakteryjne i nie uczulają . Z wyglądu nie są one najpiękniejsze ale to nie ważne bo ważna jest ich skuteczność . Uszyte są z materiału Evolon® który jest przewiewny , delikatny , bezpieczny i nie podrażnia skóry . Sama nie mam problemu ze swoją skóra na słoniach tylko często sie przesusza a ja chciałam dla was dobrze przetestować ten produkt i wtedy przypomniało mi się ze mam znajomą która ma atopowe zapalenie skóry . Więc od razu do niej zadzwoniłam i zapytałam czy pomoże mi je testować , zgodziła się . Po jakimś czasie stwierdziła ze rękawiczki te są super a co najważniejsze są skuteczne .Ona stosowała je razem ze swoją maścią do rąk ale wcześniej nie widziała prawie żadnych zmian a z tymi rękawiczkami je zobaczyła . Skóra na rękach dużo mniej ją swędzi a dzięki czemu ona się nie drapie i zmiany skórne się nie powiększają a szybciej się goją i znikają .Skóra już nie jest taka sucha jak wcześniej co jest dużym plusem .Do tego wszystkiego są one wygodne i można spać spokojnie :) Myślę ze warto mieć taki produkt przy chorobie skórnej , pewnie większości osób z problemami skórnymi pomaga ale każdy ma inną skórę .Zachęcam także do zapoznania się z innymi produktami Dermsova , a w szczególności jeśli Wy lub Wasze dzieci macie problemy ze skórą np atopia itp.Produkty są robione z myślą by pomóc chorej skórze i raczej im się to udaje .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz