poniedziałek, 20 października 2014

EVELINE - Specjalistyczny olejek pielęgnacyjny









EVELINE - Specjalistyczny olejek pielęgnacyjny

Opis :
Specjalistyczny Olejek SOS to nowy produkt Eveline przeznaczony na 5 problemów takich jak rozstępy, blizny  i sucha skóra.
Specjalistyczny olejek SOS Eveline przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, w każdym wieku, również suchej, wrażliwej i odwodnionej. Olejek w szczególności polecany dla skóry wymagającej intensywnego nawilżenia, poprawy napięcia i elastyczności, a także wygładzenia, wzmocnienia oraz głębokiej regeneracji.
-blizny
-rozstępy
-nierównomierny koloryt
-oznaki starzenia się skóry
-skóra sucha, wrażliwa, odwodniona
Składniki aktywne: olejek arganowy, olejek słonecznikowy, olejek rumiankowy, olejek sojowy, olejek rozmarynowy, olejek lawendowy, olejek nagietkowy, witamina E.

Fanpage :
Eveline

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.eveline.eu/

Cena : około 25 zł

Zalety :
- wysoka jakość
- nawilża-natłuszcza
- odżywia
- konsystencja podobna do oliwki
- wygładza
- delikatny zapach
- dość wydajny
- nawet szybko sie wchłania
- super skład

Wady :
- opakowanie

Moja opinia :
Kolejny produkt z którym nigdy wcześniej nie miałam do czynienia ale szybko się to zmieniło . Na opakowaniu możemy przeczytać na co jest ten olejek oraz co ma w składzie .A skład bardzo mi się spodobał bo ma tam same olejki i dodatkowo witaminę E , to mi mówi ze olejek ten bardzo odżywia skórę .Sam olejek jest w plastikowej buteleczce , jest dość poręczna ale trochę zbyt dużo się z tego leje ja bym zastosowała na przykład pompkę . Konsystencja jest dość podobna do zwykłej oliwki , może trochę gęściejsza a zapach olejku jest bardzo delikatny . Po pierwszym posmarowaniu się  nim zauważyłam ze rozsmarowuje się również podobnie do oliwki ale trochę szybciej wchłania .  Stosowałam go dwa razy dziennie na różne miejsca na ciele i zauważyłam z czasem ze skóra jest bardziej gładsza w dotyku a także nawilżona oraz odżywiona a jej kolor jest na prawdę równomierny .Pod tym względem olejek ten jest dla mnie ideałem i na pewno kupie kolejny . Zaś co do zmniejszenia blizn czy rozstępów , zmian takich nie zauważyłam choć może są ale minimetry może po kilku miesiącach stosowania to sie zmieni - zobaczymy :) Można nim smarować także twarz bo dzięki dobremu nawilżeniu skóra wolniej się zestarzeje a my będziemy dłużej wyglądały tak jak chcemy :) Jest on również dosyć wydajny a co do ceny to myślę ze jest standardowa .Warto wypróbować bo na każdego kosmetyki działają inaczej i może akurat tobie dzięki niemu zmniejszą się rozstępy czy blizny :) Eveline to bardzo duza marka kosmetyków , mają w swojej ofercie ogromny wybór . Zachęcam was do zajrzenia na ich stronę lub po szukajcie w sklepie a na pewno znajdziecie i na pewno coś zwróci waszą uwagę .Polecam :)

1 komentarz:

  1. Muszę poszukać go w sklepie bo zainteresował mnie Twój opis :) Miałam suchy olejek do ciała z Eveline i byłam z niego bardzo zadowolona. Ciekawa jestem tego cudu :)

    OdpowiedzUsuń