piątek, 3 października 2014

DONG-A - Ice-Marker - marker lodowy








 DONG-A - Ice-Marker - marker lodowy

Opis :
Marker lodowy komplet 6 kolorów. Nietoksyczny, zmywalny wodą. Po wyschnięciu uzyskujemy efekt mieniących się kryształków. Najlepsze efekty uzyskuje się na materiałach: lustro, ceramika, folia, szkło, papier powlekany.

Fanpage :
Dong-A

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.tadeo.com.pl/
skleppapierniczy.com

Cena : 13,50

Zalety :
- można nim pisać na różnych strukturach
- ładne kolory
- fantastyczny efekt
- wysoka jakość
- łatwo się zmywa
- wyjątkowy
- przydatny

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Sama nie wiedziałam czego mam się spodziewać bo nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z markerem lodowym . Na pozór wygląda normalnie jak kolorowy  marker . Po otwarciu zakrętki i pierwszej kresce ... marker wysoka jakość ale kreska okropna jakaś taka blada , prawie nie widoczna aż tu nagle ... Bah i po chwili ta brzydka kreska zamienia się w takie jakby małe kryształki lodu - super efekt . Pisałam na oknach , szybach i nawet na lodówce ładne wygląda choć mało widać ten efekt lodu ale za to kolory są intensywniejsze  ,on wszędzie ładnie wygląda :) A co najlepsze to bardzo łatwo jest go zmyć bo wystarczy tylko przejechać mokrą szmatką :)  Hmmmm ... pewnie słyszeliście ze w wielu domach ludzie zostawiają sobie karteczki na lodówce , przy lustrze z tym co mają zrobić lub dla drugiej osoby ? Teraz karteczki już nie są do tego potrzebne , wystarczy sam lodowy marker . Z pewnością bardzo ładnie to wygląda z efektem tych kryształków ale także w każdej chwili można to zmazać bez śladu . Taki marker na pewno każdemu się przyda :) Zachęcam również do zapoznania się z innymi produktami firmy Dong-A bo z pewnością przynajmniej jeden Was zainteresuje choć myślę ze więcej . Można tam znaleźć bardzo fajne rzeczy do szkoły dla waszych dzieci ale także i do domu i dla siebie by ozdobić dom :) Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz