piątek, 10 października 2014

DONG-A - Długopis żelowy brokatowy

 











DONG-A - Długopis żelowy brokatowy

Opis :
Komplet 6 szt. długopisów żelowych brokatowych. Kolory: złoty, srebrny, czerwony, zielony, niebieski, pomarańczowy.

Fanpage :

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :

Cena : 4,30

Zalety :
- wysoka jakość
- ładnie piszą
- różne kolory 
- wydajne 
- nie przerywają
- przydatne
- dobrze prezentują sie na kartce
- szybko schną
- dobrze się nimi pisze

Wady :
- nie znalazłam 

Moja opinia :
Z tych długopisów byłam zadowolona już od samego początku .W opakowaniu wyglądały bardzo ładnie i szybko przyciągnęły mój wzrok . Długopisy są w sześciu ładnych brokatowych kolorach i cechuje je wysoka jakość . Po pierwszych narysowanych liniach zauważyłam ze długopisy te bardzo szybko schną , nie przerywają i są wydajne w porównaniu do innych tego typu długopisów . Długopisy żelowe mają to do siebie ze bardzo fajnie i wygodnie się nimi pisze . Nadają się między innymi do podkreślania , do pisania , do poprawiania prac przez nauczycieli i wiele wiele innych . Myślę ze każdemu z pewnością przyda się taki produkt w domu a w szczególności dzieciom chodzącym do szkoły . Jest to to także fajny dodatek do prezentu :) Zapraszam także do zapoznania się z innymi produktami DONG-A bo warto .Można tam znaleźć przeróżne cuda dla plastyków , do szkoły , do biura itp. .Na przykład możemy w ich ofercie zobaczyć różne rodzaje długopisów , markerów , farb i wiele innych produktów wartych uwagi .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz