środa, 25 marca 2015

MILECZKA - Czapeczka smerfetka Tęcza







MILECZKA - Czapeczka smerfetka Tęcza

Opis :
Czapeczka smerfetka Tęcza

r .50-52

Produkt Polski !

Fanpage :
Mileczka

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.mileczka.pl/

Cena : 6,90

Zalety :
- przewiewna
- wysoka jakość
- dobrze leży
- wygodna
- staranne wykonanie
- do wszystkiego pasuje
- modna
- niska cena

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Czapeczka uszyta jest z dobrej jakości przewiewnego materiału który jest bezpieczny dla dziecka .Wykonana jest bardzo starannie i ma modny wzór , który do wszystkiego pasuje. Małej też bardzo się spodobała , z chęcią ją zakłada nie tylko sobie ale także lalką . Czapeczka dobrze dopasowuje się do główki , jest elastyczna.Po córce widać ze jest ona również bardzo wygodna , mała na nic nie narzeka a przede wszystkim jej nie ściąga . Myślę ze jest to również fajny pomysł na prezent a w dodatku bardzo tani . U mnie na mieście takie czapeczki to po około 15 zl chodzą więc sama jestem zdziwiona ze w internecie można kupić az tak tanio . Szczerze mówiąc nie mam się do czego doczepić , czapeczka zdała u nas egzamin na 100 pkt .Zachęcam również do zapoznania się z innymi produktami od Mileczka . Jest to sklep internetowy który charakteryzuje wysoka jakość i niska cena , z  pewnością każdy znajdzie tam coś dla swojego malucha . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz