poniedziałek, 16 marca 2015

DzieCiuchy - Spódnica, OKIE DOKIE, 2 lata, NOWA







DzieCiuchy - Spódnica, okie DOKIE, 2 lata, NOWA

Opis:
Spódnica różowa w czarne serduszka + majtki, w pasie gumka firmy okie DOKIE

Rozmiar z metki 2 lata

100% bawełna

Wymiary:
dl. całkowita ok. 21,5 cm

Szerokość w pasie (bez rozciągania) ok. 2 x 23 cm

Nowa!

Fanpage:
DzieCiuchy

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW:
http://www.dzieciuchy.com.pl/

Cena: 22 zł

Zalety :
- piękna
- z majteczkami
- wysoka jakość
- trwały kolor
- wygodna
- dobrze wykończona
- nowa

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
To już ostatnia rzecz jaką opisujemy od DzieCiuchy puki co . Oczywiście najlepsze zostawiłam na koniec bo to jest prawdziwe odzieżowe CUDO !!!! Spódniczka jest wykonana bardzo starannie i dobrze wykończona .Do materiału również nie mam najmniejszych zastrzeżeń ponieważ charakteryzuje go wysoka jakość a do tego kolor jest trwały . Ogromnym plusem są dla mnie doszyte do spódniczki - majteczki . Gdy moja córeczka założyła tą spódniczkę jeszcze bardziej mnie zauroczyła - bardzo dobrze leży , nie krępuje ruchów bo jest bardzo wygodna . Po minie mojej córki widziałam ze bardzo jej się podoba bo ciągle chodziła do lustra i się uśmiechała . Bardzo się cieszę ze trafiłam na stronę DzieCiuchy bo gdyby nie to w szafie córki były by 3 perełki mniej a  tym jedna NOWA . Zachęcam również do zapoznania się z produktami od DzieCiuchy na ich stronie internetowej bo warto . Można tam znaleźć perełki za grosze a to wszystko w dobrym / bardzo dobrym / nowym stanie . Tak dobrze czytacie Nowe rzeczy również można tam znaleźć także warto zajrzeć .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz