poniedziałek, 8 września 2014

JOHNSON'S - Bąbelkowy płyn do kąpieli i mycia ciała 2W1






JOHNSON'S - Bąbelkowy płyn do kąpieli i mycia ciała 2W1

Opis :
Delikatne i łagodne bąbelki do kąpieli pełnej piany. Ciepła woda, ulubione zabawki i mnóstwo, mnóstwo piany – to klucz do szczęścia niemal każdego dziecka. Teraz dzięki nowości od JOHNSON’S® Baby zabawy staną się jeszcze radośniejsze!
Polskie Towarzystwo Alergologiczne

JOHNSON’S® Baby bąbelkowy płyn do kąpieli i mycia ciała 2w1
delikatnie myje skórę dziecka, jednocześnie nie wysuszając jej,
dzięki unikalnej formule NO MORE TEARS® jest tak łagodny dla oczu jak czysta woda,
został opracowany tak, by tworzyć mnóstwo łagodnych bąbelków, które maluszek będzie uwielbiać,
jest odpowiedni do codziennego użycia.
Rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne.

Fanpage :
Johnson's

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.johnsonsbaby.com.pl/

Cena : około 20 zł

Zalety :
- wysoka jakość
- duża piana
- ładny zapach
- dobra konsystencja
- dobrze myje
- wydajny
- ładne opakowanie
- hipoalergiczny
- delikatny

Wady :
- ciężko wyciągnąć dziecko z wody bo dalej chce sie bawić w pianie :D

Moja opinia :
Jak każda mama na początku kompletowania kosmetycznej wyprawki dla swojego maluszka nie wiedziałam jakie kosmetyki będą najlepsze . O firmie Johnsons w tym czasie nasłuchałam się wiele , były to opinie i dobre i złe . Końcem końców zrezygnowałam z tej firmy z powodu tego co o niej słyszałam . Gdy mała miała kilka miesięcy dostałam próbki produktów , poużywałam i wszystko było ok ale nie przekonało mnie to . I w końcu przetestowaliśmy porządnie pierwszy pełnowartościowy produkt tej firmy . Cóż mogę powiedzieć . Zaskoczył mnie pozytywnie :) Bardzo ładne opakowanie na którym wszystko jest opisane. Sam płyn ma bardzo fajną konsystencje o białym kolorze a do tego świetnie pachnie :) Początkowo postanowiłam sama się umyć tym płynem i dopiero na drugi dzień dziecko gdy będzie wszystko ok . Tak też się stało ... dużo piany w wannie :) Mała świetnie się bawiła tylko nie chciała potem wyjść z wody bo tak jej się spodobało . Płyn bardzo dobrze myje a skóra małej jest taka ładna jak przed tem ( my po każdej kąpieli smarujemy balsamem lub oliwką ). Myślę ze cena jest raczej taka standardowa w porównaniu do innych tego typu produktów . Choć myślę ze ten jest bardziej od nich wydajny .Sama stwierdziłam ze nie warto słuchać innych tylko samemu wypróbować bo przecież każdy ma inną skórę . Mimo wszystko jak przy każdym nowym kosmetyku trzeba sprawdzić czy nie występuje alergia . Zachęcam również do zapoznania się z innymi produktami firmy Johnsons bo warto , ich oferta jest bardzo bogata w różnego typu produkty dla dzieci . Z pewnością wielu z Was się spodobają , jest to firma która już bardzo długo jest na rynku wiec jeśli jej nie znacie to warto wypróbować . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz