poniedziałek, 15 września 2014

JOHNSON'S - Łatwo spłukujący się szampon w piance







JOHNSON'S - Łatwo spłukujący się szampon w piance

Opis :
Dzieci kochają pianę, ponieważ dzięki niej kąpiele są jeszcze bardziej zabawne. Nasz nowy szampon łatwo i szybko się spłukuje dzięki czemu zabawa trwa przez całą kąpiel.Szampony JOHNSON'S® Baby, to jedne z najlepiej znanych produktów tej marki. Oparte na składnikach o delikatnym i łagodnym działaniu. Dzięki unikalnej formule NO MORE TEARS® nie szczypią w oczy. Łagodnie myją włosy dziecka i nie podrażniają skóry. Łatwo się spłukują, nie powodują ciemieniuchy.
Szampon JOHNSON'S® Baby jest tak łagodny i delikatny, że nadaje się do codziennego stosowania.

JOHNSON'S® Baby łatwo spłukujący się szampon w piance
unikalny produkt w postaci pianki z wygodną pompką ułatwiającą aplikację,
szampon łatwo i szybko spłukuję się z włosów,
ma piękny owocowy zapach,
dokładnie i delikatnie myje,
dzięki unikalnej formule NO MORE TEARS® nie szczypie w oczy,
pozostawia włosy miękkie i gładkie w dotyku.

Fanpage :
JOHNSON'S Baby

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.johnsonsbaby.com.pl/

Cena : około 17 zł

Zalety :
- wydajny
- ładny zapach
- nie podrażnia
- dobrze się pieni
- ładne opakowanie
- spłukuje się bez problemu
- łatwy w użyciu
- nie szczypie w oczy
- włosy wyglądają lepiej

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Tym razem na ogień wzięliśmy szampon w piance . Produkt moim zdaniem mało spotykany w sklepach a jednak produkt warty uwagi . Nim wzięłam go do rąk to bardzo spodobało mi się jego oryginalne opakowanie z pompką w delikatnym zachęcającym kolorze . Produkt jest bardzo łatwy w użyciu . Szampon zawiera bardzo delikatne i łagodne składniki . Pierwszy raz ja go użyłam , co prawda mam inne włosy niż małe dziecko ale mimo wszystko jestem zachwycona. Do tego wszystkiego potwierdzam ze nie szczypie on w oczy i łatwo się spółkuje . Przy kolejnych myciach włosów używała go już córeczka , myślę  ze była równie zadowolona jak i ja . Z czasem jego użytkowania zauważyłam ze włosy wyglądają lepiej oraz ze dłużej wyglądają na świeżo myte . Ogólnie mogę powiedzieć ze jest to jeden z najlepszych szamponów dla dzieci więc zachęcam do spróbowania .Zapraszam was również do zapoznania sie z bogatą ofertą marki JOHNSON'S® Baby bo warto , myślę ze każda mama znajdzie tu coś dla swojego malucha . Oczywiście jak to z maluchami , warto sprawdzić wcześniej czy dziecko nie ma uczulenia na dany nowy produkt . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz