poniedziałek, 29 czerwca 2015

Calpol - lubię to !

Witajcie :D Już kilka razy wspominałam Wam o firmie Canpol , nawet kiedyś były u nas testy jakiegoś z ich produktów  :D Było to niestety bardzo dawno temu , a znając moich czytelników wiem że chcieli byście poczytać znów o jakimś produkcie tej firmy .
Dlatego bardzo bardzo bardzo chcemy przetestować produkt do którego testowania obecnie można sie zgłaszać w Blogosferze . Jest to 20 mat do zabawy "Piraci"  . Wybranych zostanie 10 testerek mat do zabawy "Piraci" oraz 10 organizatorek konkursów, z których każda otrzyma 1 matę jako nagrodę do swojego konkursu.
Blogosfera to świetny program zorganizowany przez firme Canpol . Produkty tej firmy są pewnie bardzo dobrej jakości a dzięki takim programom jak ten można się o tym przekonać .


Dlatego właśnie ja biorę udział w tej edycji i mam nadzieje ze również spróbujecie , może to właśnie Wam się uda . A gdy mnie również by się udało ( na co mam wielką nadzieje ) to podzielę sie z Wami jak zwykle rzetelną i szczegółową opinią . 

Zajrzyjcie do Blogosfery , co miesiąc nowe produkty do testowania http://canpolbabies.com/pl/blogosfera

Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz