niedziela, 28 grudnia 2014

CANPOL - Blogosfera - edycja grudniowa

CANPOL - Blogosfera - edycja grudniowa

Już wcześniej przedstawiałam wam program Blogosfery zorganizowany przez Canpol - jestem w niego bardzo zaangażowana bo bardzo lubie produkty tej firmy - charakteryzują się dużo jakością , trwałością i oczywiście działają bez zarzutu . Każdy bloger może zgłosić się do comiesięcznego testowania produktów lub zorganizowania konkursu .W tym miesiącu można przetestować 1 z 15 niań elektronicznych a dodatkowo 5 kolejnych będzie do wygrania w zorganizowanych przez Was konkursach . Ja też bardzo chciała bym ją przetestować i odpowiedzieć Wam o niej . Obecnie testowała by ją moja córka która śpi w osobnym pokoju i bardzo się o nią boje - wstaje w nocy kilka razy by sprawdzić czy wszystko ok . Mała urodziła się z wadą serduszka wiec mam powody do strachu - choć na szczęście już jest wszystko dobrze . W przyszłości (oczywiście gdy NIANIA ta by się sprawdziła ) posłużyła by przy drugim maluszku który jest już w planach , wtedy też powstał by post na jej temat :) Więc z niecierpliwością jak i wy , my czekamy na wyniki testów :)


Canpol Elektroniczna Niania 2/848 - zdjęcie 1


Zgłoś się -------> Blogosfera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz