poniedziałek, 10 listopada 2014

EVELINE - Lakiery color edition - color instant









EVELINE - Lakiery color edition - color instant

Opis :
Długotrwały i szybkoschnący lakier do paznokci Eveline w klasycznej gamie kolorystycznej, które nigdy nie wychodzą z mody.

Fiolet 922
Czerwony 912

Fanpage :
Eveline

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.eveline.eu/

Cena : około 8 zł

Zalety :
- wysoka jakość
- szybko schnie
- krycie już po pierwszym malowaniu
- wydajny
- powiększony pędzelek
- trwały
- stylowy
- intensywny
- jest to nowość
- odpowiednia konsystencja

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
W swoim życiu jak każda kobieta miałam przyjemność używać mnóstwa lakierów do paznokci - tych lepszych i tych gorszych .Ten stanowczo jest z tych  lepszych a nawet najlepszych . Lakier jak każdy jest w szklanym opakowaniu i to chyba tyle co ma podobnego do innych . Pędzelki które mają są większe od innych i super się nimi maluje bo płyną po paznokciu i się do niego dopasowują . Spodobał mi się już od pierwszego malowania a to jak szybko wyschnął bardzo mnie zaskoczyło i bardzo mi się spodobało . Lakier kryje paznokieć już od pierwszego malowania a kolory spełniły moje  oczekiwania . Oba są bardzo modne i bardzo ładnie wyglądają na paznokciu a przede wszystkim są dość trwałe i nie odpryskują na drugi dzień . Podsumowując to lakier jest na prawdę wysokiej jakości , jest intensywny i stylowy - jest super :) Myślę ze każda kobieta będzie z niego zadowolona . Zachęcam również do zapoznania sie z innymi produktami firmy Eveline bo są na prawdę warte uwagi . Na ich stronie można znaleźć wiele fajnych  produktów które pomogą nam zadbać o siebie , zachęcam również by rozglądać się za nimi po sklepach bo często można je spotkać w atrakcyjnych cenach .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz